19 Kasım 2014 Çarşamba

İrem Derici Değmezsin Ağlamaya Şarkı Sözleri - İrem Derici Beyaz Show'da Söylediği Şarkı - İrem Derici Yeni Şarkısı



İREM DERİCİ DEĞMEZSİN AĞLAMAYA


İrem Derici'den yeni bomba geçikmedi.

Beyaz Show'a konuk olarak katılan İrem Derici yeni şarkısını tanıttı.

Kalbimin Tek Sahibine şarkısını da Beyaz Show'da tanıtan ve Beyaz Show'un uğur getirdiğini söyleyen İrem Derici yeni şarkısını yine Beyaz Show'da tanıttı.

Kalbimin Tek Sahibine şarkısı Türkiye'nin Youtube'de en çok izlenen ve dinlenen şarkısı ile rekor kırdı 77 milyona ulaşan şarkı dahada izlenecek gibi gözüküyor.
www.diziveoyunculari.blogspot.com
O Ses Türkiye'de sadece Hülya Avşar'ın dönmesi ile müzik dünyasına giriş yapan İreim Derici kendisine dönmeyen jüri üyelerini de geçerek sesini ve şarkılarını Türkiye'ye kanıtlamış oldu.

Türkiye'de yaz ayından itibaren hemen hemen her düğünde ilk dans şarkısı olan Kalbimin Tek Sahibine şarkısının bu kadar çok patlamasının Beyaz Show'un uğur getirdiğini düşünen İrem Derici yeni şarkısı olan Değmezsin Ağlamaya şarkısını ilk olarak Beyaz Show'da söyledi.

İşte O Şarkı

İREM DERİCİ DEĞMEZSİN AĞLAMAYA ŞARKI SÖZLERİ

Değmezsin ağlamaya
Bitip tükenmiş ömür
Her şeyimi harcadım uğruna
Çok aptalmış bu gönül...

Hayaller asmıştım aşk buğulu gönlün duvarlarına
Ümitler yeşerttim aşk kokulu ömrün baharlarına
Azıcık sevseydin şükretseydin
Sevdamızın hatrına
www.diziveoyunculari.blogspot.com
Değdi mi yitirmeyi düşleri
Böyle bir hiç uğruna...
Gözüm kör olmuş aşkından yazık
Beni acıtsan da suçlamadım
www.diziveoyunculari.blogspot.com
Tek başına sevmek yetmiyormuş
Biraz geç oldu ama anladım...
Değmezsin ağlamaya
Bitip tükenmiş ömür
Herşeyimi harcadım uğruna
Çok aptalmış bu gönül...




irem derici değmezsin ağlamaya şarkı sözleri, irem derici yeni şarkısı, irem derici 2014 yeni şarkısı sözleri, irem derici son şarkısı, irem derici en son çıkardığı şarkı, irem derici beyaz showda söylediği şarkı, irem derici yeni şarkı sözleri, irem derici değmezsin ağlamaya 2014 

0 yorum:

Yorum Gönder