30 Kasım 2014 Pazar

Bu Tarz Benim Gökçe Markal Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boy Kilo - Biyogarfisi - Resimleri - Oynadığı Dizi Filmler



BU TARZ BENİM GÖKÇE MARKAL


Bu Tarz Benim yeni sezon heyecanı başladı.

30 Kasım Pazar akşamı yayınlanan eleme gecesi ile 17 yarışmacı tanıtıldı.

17 yarışmacının yayınlandığı eleme gecesinde dört yarışmacı Bu Tarz Benim hayaline veda edecek.

Jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu'nun oturduğu yarışmada bildiğiniz gibi Uğurkan Erez gala gecelerinde jüri koltuğunda oturuyor.

Safie Soyman ve Soner Sarıkabadayı'nın konuk jüri olarak katıldığı programda 17 yarışmacıya bir birleri ile kıyasıya yarıştı.

Kostüm ve pelerin ile yarışmacılar podyuma çıktı ve yüksek puan almak için uğraştılar.

Peki Bu Tarz Benim sezonun yeni yarışmacısı Gökçe Markal Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları ve Oynadığı Diziler

GÖKÇE MARKAL KİMDİR?

19 yaşında olan güzel yarışmacı Gökçe Markal, Üniversite öğrencisidir. Daha önce 2014 Miss Turkey yarışmasına katılan Gökçe Markal derceye girememiştir. Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri bölümü okuyor.

Gökçe Markal hakkında pek fazla bilgi bulunmamaktadır.

İlerleyen günlerde Gökçe Markal hakkında sitemizde bilgi bulabilirsiniz.

GÖKÇE MARKAL FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ






bu tarz benim gökçe markal kimdir, gökçe markal kaç yaşında, gökçe markal nereli, gökçe markal boy kilo, gökçe markal resimleri, gökçe markal fotoğrafları, gökçe markal oynadığı diziler, gökçe markal hangi dizide oynadı, gökçe markal sevgilisi kim, gökçe markal biyografisi, gökçe markal hayatı, gökçe markal yeni sezon, yeni sezon bu tarz benim gökçe markal, gökçe markal sevgilisi, gökçe markal sevgilisinin resimleri

0 yorum:

Yorum Gönder