30 Kasım 2014 Pazar

Bu Tarz Benim Zeynep Öztürk Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boy Kilo - Biyogarfisi - Resimleri - Oynadığı Dizi Filmler

BU TARZ BENİM ZEYNEP ÖZTÜRK 


Bu Tarz Benim yeni sezon heyecanı başladı.

30 Kasım Pazar akşamı yayınlanan eleme gecesi ile 17 yarışmacı tanıtıldı.

17 yarışmacının yayınlandığı eleme gecesinde dört yarışmacı Bu Tarz Benim hayaline veda edecek.

Jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu'nun oturduğu yarışmada bildiğiniz gibi Uğurkan Erez gala gecelerinde jüri koltuğunda oturuyor.

Safie Soyman ve Soner Sarıkabadayı'nın konuk jüri olarak katıldığı programda 17 yarışmacıya bir birleri ile kıyasıya yarıştı.

Kostüm ve pelerin ile yarışmacılar podyuma çıktı ve yüksek puan almak için uğraştılar.

Peki Bu Tarz Benim sezonun yeni yarışmacısı Zeynep Öztürk Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları ve Oynadığı Diziler

ZEYNEP ÖZTÜRK KİMDİR?

31 yaşında olan güzel yarışmacı Etiler'de butik işletiyor. Stalink yapan Zeynep Öztürk hakkında pek fazla bilgi bulunmamaktadır. Aslen Ardahanlıdır.

İlerleyen günlerde Zeynep Öztürk hakkında sitemizde bilgi bulabilirsiniz.

ZEYNEP ÖZTÜRK FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ






bu tarz benim zeynep öztürk kimdir, zeynep öztürk kaç yaşında, zeynep öztürk nereli, zeynep öztürk boy kilo, zeynep öztürk resimleri, zeynep öztürk fotoğrafları, zeynep öztürk oynadığı diziler, zeynep öztürk hangi dizide oynadı, zeynep öztürk evli mi, zeynep öztürk biyografisi, zeynep öztürk hayatı, zeynep öztürk yeni sezon, yeni sezon bu tarz benim zeynep öztürk, zeynep öztürk

0 yorum:

Yorum Gönder