22 Kasım 2014 Cumartesi

Bu Tarz Benim Kim Elendi 22 Kasım 2014, Bu Tarz Benimde Bu Hafta Kim Elendi 22.11.2014

bu tarz benim eleme gecesi 15 kasım
BU TARZ BENİM ELEME GECESİ KİM ELENDİ 22.11.2014
bu tarz benim eleme gecesi 22 kasım 2014 taklitleri, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim bu hafta elenen kim,  bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benimde bu hafta kim elendi 22 kasım, bu tarz benim kim gitti, bu tarz benim eleme gecesinde neler oldu 22 kasım, bu tarz benim 10.hafta kim elendi, bu tarz benim eleme gecesi 22  kasım, tuğçe ergişi elendi, 22 kasım tuğçe ergişi elendi

İKİZLER Mİ ELENECEK TUĞÇE Mİ ELENECEK?

22 Kasım Bu Tarz Benim eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim Tuğçe Ergişi oldu. Eleme için İkizler ve Tuğçe Ergişi kalmıştı ve jüri üyelerinden çoğunluk Tuğçe Ergişi'nin gitmesini istedi ve bu hafta elenen isim Tuğçe Ergişi oldu...

TUĞÇE ERGİŞİ ELENDİ

İKİZLER Mİ ELENECEK TUĞÇE Mİ ELENECEK?
ELEME İÇİN ADAYLAR
ve
Jüri üyeleri Tuğçe ve Aycan-Nurcan Şencan arasından oylama ile seçim yaptılar. Jür üyelerinin seçimi,
Jüri üyelerinden İvana Sert, "TUĞÇE" gitsin dedi.e-blogu
Jüri üyelerinden Nur Yerlitaş, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Kemal Doğulu, "TUĞÇE" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Uğurkan Erez, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Fatih Ürek, "TUĞÇE" gitsin dedi.

Jüri üyelerinin verdiği puanlamaya göre en düşük puanı alan yarışmacı İkizler yani AYCAN-NURCAN ŞENCAN olduğu için elemeye kalan ilk yarışmacı oldu. Eleme için ikinci yarışmacıyı ise yarışmacılar belirledi. Yarışmacılar TUĞÇE ismini söyledi...
Eleme için ikinci ismi yarışmacılar belirledi. Yarışmacıların söyledikleri isimler...
22 Kasım Eleme için Tuğçe Ergişi, "ÖZLEM" ismini söyledi,E-BLOGU
22 Kasım Eleme için Ezgi Baylar, "TUĞÇE" ismini söyledi,
22 Kasım Eleme için Özlem Özden, "TUĞÇE" ismini söyledi,
22 Kasım Eleme için Gizem Güler, "TUĞÇE" ismini söyledi,
22 Kasım Eleme için Ayşegül Melisa Doğan, "TUĞÇE" ismini söyledi,
22 Kasım Eleme için Ayşenur Balcı, "GİZEM" ismini söyledi,

22 Kasım Eleme Gecesi Yarışmacıların Puanları:
22 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Tuğçe Ergişi'nin Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Fatih Ürek 5 Puan, TOPLAM: 23 PUAN
22 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Fatih Ürek 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
22 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden'in Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Fatih Ürek 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN E-Blogu
22 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Gizem Güler'in Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Fatih Ürek 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
22 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşegül Melisa Doğan'ın Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Fatih Ürek 5 Puan, TOPLAM: 23 PUAN
22 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan-Nurcan Şencan'ın Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 3 Puan, Fatih Ürek 5 Puan, TOPLAM: 20 PUAN
22 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşenur Balcı'nın Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 3 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Fatih Ürek 4 Puan, TOPLAM: 21 PUAN

Yarışmaya geçen hafta geri dönen Ayşenur Balcı ile Ayşegül Melisa Doğan bu hafta jüri tarafından koruma altına alındı. Bu hafta Ayşegül Melisa Doğan 4 yıldız, Ayşenur Balcı ise 3 yıldız almıştı. Bu yüzden koruma altındalar ve yarışmacılar tarafından elenme için söylenemeyecekler. Eğer jüriden düşük not alırlarsa elenecekler...

Show Tv nin en sevilen yarışma programı Bu Tarz Benim 10.hafta eleme gecesi ile 22 kasım 2014 cumartesi gecesi ekranlarda olacak... En çok takip edilen gündüz kuşağı programlarından olan Bu Tarz Benim finaline 4 hafta kaldı. 23 Aralık 2014 cumartesi gecesi büyük final gecesi olacak...100 bin TL'lik büyük ödüle veda edecek 10. yarışmacı bu hafta belli olacak. Bakalım 22 kasım 2014 cumartesi gecesi yayınlanacak eleme gecesinde Bu Tarz Benim'de kim elencek? Bu Tarz Benim elenen 10. yarışmacı kim olacak?

Bu Tarz Benim yarışmasının  10. hafta eleme gecesinde yarışmacılar yine farklı bir konseptle ekranda olacaklar. Kostümlerle karşımıza çıkacakkar. Yarışmacılar ilgin kostümleri ile hem eğlendirecek hem de jüriden puan alacaklar. 22 Kasım eleme gecesinde konuk jüri ise Fatih Ürek olacak. Fatih Ürek yılan dansı ve şarkıları ile eğlendirecek. Bakalım en düşük puanı alacak yarışmacı kim olacak...

22 Kasım Eleme Gecesinde yarışmacıların kostüm ve kıyafetleri,
22 Kasım Ayşegül Melisa Doğan'ı Laz Kızı olarak göreceğiz
22 Kasım Ezgi Baylar ise Roman olarak çıkacak ekrana
22 Kasım Aycan Nurcan Şencan kardeşlerden Aycan erkek olacak ve Hollywood Jazz Dansı yapacaklar.
22 Kasım Özlem Özden boynuzlu Malefiz karakteri olarak geldi
22 Kasım Tuğçe Ergişi ise Klopatra olarak gelecek.
22 Kasım Ayşenur Balcı da Ninja Kaplumbağa olarak gelecek.



Şimdiye kadar yarışmadan elenen yarışmacılar...
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 9.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim 8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim eleme gecesi 22 kasım, 22 kasım bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim kim gitti 22 kasım, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim kim veda etti, bu tarz benim kimin ismi söylendi 22 kasım, bu tarz benimde kimler söyledi, eleme gecesinde olanlar 22 kasım bu tarz benim, bu tarz benim eleme gecesi fragman, bu tarz benim eleme gecesindeki kıyafetler, bu tarz benim eleme gecesi neler olacak, 22 kasım bu tarz benim eleme gecesi fragmanı, 22 kasım bu tarz benim tuğçe ergişi kıyafeti, 22 kasım

0 yorum:

Yorum Gönder