25 Kasım 2014 Salı

Ayşegül Melisa Doğan Elendi - Ayşegül Melisa Doğan Elendi Mi - Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan Neden Elendi



AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN ELENENDİ Mİ


Show Tv'nin olaylar yaratan programı bu tarz benim'de sular durulmuyor.

Nur Bozar'ın olaylı gidişinden sonra Bu Tarz Benim ve Nur Bozar fanları yarışmaya karşı tepki yağdırmaya başladı.

Nur Bozar'ın elendiği gece yaşananların hepsini yayınlamaya program izeyiciden çok fazla tepki toplamıştı.

Yarışmada sivri dilleri ve hazır cevap halleri ve Nur Bozar'a karşı söylediği kelimeler ile Türk halkından çok kötü tepkiler almıştı.

Bu Tarz Benim'in yapımcısının yiğeni olduğu söylenen Ayşegül Melisa Doğan'ın haksızlık yaparak yarışmada birinci olacağı konuşuluyordu.

Nur Bozar'ın elendiği geceden sonra Nur Bozar fanları yarışmayı Nur Bozar'a yapılan haksızlıktan dolayı RTük'ü şikayet yağmuruna tuttu.

Yarışmada haksızlıklar yapılarak Ayşegül Melisa Doğan'ın birinci olacağı şikayetleri yarışmanın yapımcılarını harekete geçirmiş olacak ki bu hafta Ayşegül Melisa Doğan yarışmaya veda ettiği konuşuluyor.

Bildiğiniz gibi yarışmanın eleme geceleri izleyiciye açık olarak yapılıyor ve yarışmanın eleme gecesi yarışmada izleyici olarak bulunan bir izleyici bu hafta Ayşegül Melisa Doğan'ın yarışmaya veda ettiğini yazmış.

Bu Tarz Benim'de bu hafta Ayşegül Melisa Doğan Elenecek mi izleyip görelim...

29 Kasım eleme gecesi yarışmaya Ayşegül Melisa Doğan veda etti?

29 Kasım'da Ayşegül Melisa Doğan Mı Elendi?

Ayşegül Melisa Doğan Elendi Mi?

Ayşegül Melisa Doğan Neden Elendi?










ayşegül melisa doğan elendi mi, ayşegül melisa doğan elendi, ayşegül melisa doğan neden elendi, ayşegül melisa doğan niye elendi, ayşegül melisa doğan ne zaman elendi, ayşegül melisa doğan ne zaman elenecek, bu tarz benim ayşegül melisa doğan elendi, bu tarz benim ayşegül melisa doğan elendi mi, btb ayşegül melisa doğan elendi, btb ayşegül melisa doğan elendi mi, btb ayşegül melisa doğan neden elendi,

0 yorum:

Yorum Gönder