27 Kasım 2014 Perşembe

Bu Tarz Benim'in Birincisi - Bu Tarz Benim'de Kim Birinci Oldu - Bu Tarz Benim'in Birincisi Belli Oldu Mu - Btb Birincisi Kim



BU TARZ BENİM'İN BİRİNCİSİ KİM


Show Tv'nin hergün olay yaratan programı Bu Tarz Benim'de sular durulmuyor.

Hergün bir olayın patlak verdiği program ile ilgili söylentiler de durmak bilmiyor.www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr

Nur Bozar elendikten sonra programa tepki yağmaya başlamıştı.

Eleme gecesi yapılmadan hangi yarışmacının eleneceği sosyal medyada önceden konuşulmaya başlanıyor.

Bu Tarz Benim'in de birincisinin belli olduğu sosyal medyada konuşulmaya başladı.

20 Aralık günü yayınlanacak olan final bölümü ile ilgili teoriler üretilmeye başlandı bile.

20 Aralık'a kadar iki eleme gecesi daha yaşanacak bu eleme gecelerinden sonra finale 3 yarışmacı kalacak.

Final öncesi eleme geceleri bitti ve elenen o iki yarışmacı belli oldu. Sosyal medyada konuşulanlara göre bu hafta Gizem Güler elenecek. Diğer yarışmacının ise Ayşegül Doğan olduğu söyleniyor.

< < < BU TARZ BENİM BİRİNCİSİ AÇIKLANDI - BU TARZ BENİM SMS SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ > > >


BU TARZ BENİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI VE BİYOGRAFİLERİ İÇİN TIKLAYINIZ



Kimi söylentilere göre ise Ayşegül Melisa Doğan'ın yapımcının yiğeni olduğu için yarışmanın birinci olacağı konuşuluyor.www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr

Kimi Söylentilere göre ise yarışmanın birincisi Ezgi Baylar olacak ikincisi ise ikizler olan Aycan Nurcan Şencan olacak üçüncüsü ise Özlem Özden olacak.

Her iki söylentinin doğru olup olmadığı da belli değil sosyal medyada konuşulan her söylentinin doğru olmadığını artık herkes biliyor.www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr

Bizde sizin için bu söylentileri bir araya topladık. Ayşegül Melisa Doğan birinci olursa halk Atilla Kalpakarslan'ın yiğeni olduğu için birinci olduğunu düşünecek.

Ayşegül Doğan'ın Atilla Kalpakarslan'ın yiğeni olup olmadığı ise belli değil.

Atilla Kalpakarslan, Ayşegül Doğan'ın yiğeni olmadığını sadece kzının arkadaşı olduğunu ve hayatında bir kere gördüğünü söylemiş.  www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr

Ayşegül Doğan, Atilla Kalpakarslan'ın yiğeni mi değil mi bilinmez ama yarışmanın biricisi olursa Bu Tarz Benim yarışması daha çok tepki alır gibi gözüküyor. www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr

Yarışma ile ilgili söylentiler doğrumudur bilinmez ama yinede kesin biligi için finali bekleme...



Aycan Nurcan Şencan Kardeşler Halk Oylamasının Çoğunluğunu Alarak Bu Tarz Benim Birinci Sezonun Kazananı Olmuştur.

SİZCE BU TARZ BENİM'DE KİM BİRİNCİ OLMALIYDI

Sizce Bu Tarz Benim Hak Eden Birincisi Kim?

Ayşegül Melisa Doğan Mi?
www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr
Aycan Nurcan Şencan Mi?
www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr
Ayşenur Balcı Mi?
www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr
Ezgi Baylar Mi?
www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr
Gizem Güler Mi?
www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr
Özlem Özden Mi?
www.diziveoyunculari.blogspot.com.tr














bu tarz benimde kim birinci oldu, bu tarz benim birincisi, bu tarz benim kim oldu, bu tarz benim birinici belli oldu mu, bu tarz benim de kim 1 oldu, bu tarz benim 1si, bu tarz benim ayşegül mü birinci oldu, bu tarz benim ezgi mi birinci oldu, bu tarz benim birincisi belli oldu mu, bu tarz benim birincisi ne zaman belli olacak, bu tarz benim finali ne zaman, bu tarz benim ne zaman bitecek, bu tarz benim kaç hafta sonra bitecek, bu tarz benim birinicisi kaç hafta sonra belli olacak, bu tarz benim birincisi belli mi oldu, bu tarz benim final tarihi, bu tarz benim ayşegül melisa doğan kimin yiğeni, bu tarz benim ayşegül torpille mi birinci olacak, bu tarz benim ayşegül mü birinci olacak, bu tarz benim kim birinici olacak, bu tarz benim finali, btb birincisi kim, btb de kim birinci oldu, btb birinci belli mi oldu, btb ayşegül doğan mı birinci oldu, btb de ikizler mi birinci oldu, btb ezgi mi birinci oldu, btb 1si kim

0 yorum:

Yorum Gönder