25 Kasım 2014 Salı

Bu Tarz Benim 29 Kasım Cumartesi Kim Elendi - Bu Tarz Benim'de Kim Elendi - Btb 29.11.2014 Kim Elendi



BU TARZ BENİM'DE BU HAFTA KİM ELENDİ


Show Tv'nin sevilen programı Bu Tarz Benim hergün yeni olayları ile serüvenine devam ediyor.

Hafta içi hergün yayınlanan programın izleyicisi hergün artarken izlenme rekorları da kırıyor.

Reytinglerde hergün yerini koruyan yarışma hafta sonu da hız kesmiyor.

Her Cumartesi eleme gecesini yaşandığı programda her hafta farklı konsept uygulanıyor.

Koruma altında olan yarışmacılar yarışmacı arkadaşları tarafından adı söylenemeyecek.

jüriden en az puanı alan yarışmacı ile yarışmacı arkadaşları tarafından en çok ismi söylenen yarışmacı jüri karşısına çıkacak ve jüri iki yarışmacıdan birini seçecek ve diğeri yarışmaya veda edecek.

Yıldız almanın çok zorlaştığı döneme giren yarışmacılar ne kadar uğraşsada artık yıldız almak çok zor.

Geçen hafta sadece iki yıldız ile taçlanan güzeller bakalım bu hafta yıldız alabilecek mi?

Her hafta süpriz jüri üyesinin katıldığı yarışmada ilginç olaylar yaşanıyor. Geçen haftaTuğçe Ergişi'nin veda ettiği yarışmada bakalım bu hafta neler yaşanacak.

Ayşenur Balcı'nın yarışmaya yeniden dahil olması ile birlikte ortalık yeniden karıştı. 29 Kasım gecesi Ayşegül Melisa Doğan ve Gizem Güler'in yarışmaya veda ettiği konuşuluyor.

İki yarışmacının ismi elendi diye konuşuluyor bakalım hangisi elenecek.

29 Kasım'da yarışmaya Ayşegül Melisa Doğan mı yoksa Gizem Güler mi veda edecek izleyip görelim.

AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN ELENDİ


Bu Tarz Benim Yarışmasında Daha Önce Elenen İsimler

Bu Tarz Benim 10.Hafta Elenen Yarışmacı: Tuğçe Ergişi
Bu Tarz Benim 9.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim 8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver








bu tarz benim 29 kasım eleme gecesi, bu tarz benim 29 kasım cumartesi eleme gecesi kim elendi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim elenen yarışmacılar, bu tarz benim 29 kasımda kim elendi, bu tarz benim 29 kasım elenen yarışmacı, bu tarz benim kim elendi, btb kim elendi, bu tarz benim elenen yarışmacılar, bu tarz benimde bu hafta kim elendi, bu tarz benim 29 kasımda kızlar ne giydi, bu  tarz benim 29 kasım yarışmacılar ne giydi, 29.11.2014 btb kim elendi, bu tarz benim 29 kasım yarışmacıların giydiği kıyafetler, bu tarz benim 29 kasım kim elendi, bu tarz benim 29 kasım cumartesi kim elendi, bu tarz benim 29 kasım cumartesi eleme gecesinde kim elendi, bu tarz benim 29 kasım eleme gecesi kızların kiydiği kostümler ne, bu tarz benim 29 kasım cumartesi yarışmacıların giydiği elbiseler, btb bu hafta kim elendi, btb kızların giydiği elbiseler, btb 22 kasım cumartesi kızlar hangi kılığa girdi, bu tarz benim 29 kasım da ayşegül doğan ne giydi ayşegül doğan bu hafta kimi canlandırdı. bu tarz benim 29 kasım da  özlem özden ne giydi özlem özden bu hafta kimi canlandırdı. bu tarz benim 29 kasım da ezgi baylar ne giydi ezgi baylar bu hafta kimi canlandırdı. bu tarz benim 29 kasım da aycan nurcan şencan ne giydi aycan nurcan şencan bu hafta kimi canlandırdı. bu tarz benim 29 kasım da ayşenur balcı ne giydi tuğçe ergişi bu hafta kimi canlandırdı.

0 yorum:

Yorum Gönder