15 Temmuz 2014 Salı

RAFET EL ROMAN ADIMLA SESLENDİ ŞARKI SÖZLERİ 2014

rafet el roman adımla seslendi 2014
2014 RAFET EL ROMAN ADIMLA SESLENDİ ŞARKISI

Rafet El Roman'ın yeni şarkısı Adımla Seslendi herkesin dilinde...
Rafet El Roman'ın yeni single albümü Adımla Seslendi bu yazın hit şarkılarından. Her albümü en çok satanlar listesinde yer alan en güzel aşk şarkıları ile tanınan Rafet El Roman yeni şarkısı Adımla Seslendi şarkı sözleri yazımızın devamında...

RAFET EL ROMAN-ADIMLA SESLENDİ ŞARKI SÖZLERİ

Kendini kandırdı bu aşkta itiraf arzular inatla
Muhtelif umutlarla karmakarışık
Ben hiç tereddüt etmeden sevdim,
Yalan nedir bilmeden
Karşılıklıdır her şey sandım

Adımla seslendi nasıl ağrıma gitti nasıl kırgınım
Artık aşkım demiyordu sevmiyordu anladım
Adımla seslendi nasıl kalbime indi nasıl üzgünüm
Günlerce yüzüme gülmüyordu demiyordu canımsın

Aşk önce sevilene sonra sevene düşermiş
Geriye tek keşkelerle kaldığımda anladım
Aşk önce sevilenle, sonra sevenle kalırmış
İçime hep gam ve keder soluyunca anladım

Adımla seslendi nasıl ağrıma gitti nasıl kırgınım
Artık aşkım demiyordu sevmiyordu anladım
Adımla seslendi nasıl kalbime indi nasıl üzgünüm
Günlerce yüzüme gülmüyordu demiyordu canımsın

Rafet El Roman Kimdir?
Rafet El Roman 25 Ağustos 1968 doğumludur ve gerçek adı Rafet Yaşdut. Rafet El Roman bugüne kadar 11 albüm, 3 single albüm çıkardı. İlk Albümü 1995 yılında Gençliğimin Gözyaşı albümüdür.İşte Rafet El Roman albümleri

Albümleri
    1995 - Gençliğin Gözyaşı
    1997 - En Güzel Günler Senin Olsun
    1999 - Hayat Hüzünlü
    2000 - Hanımeli
    2002 - 5 NR AŞK
    2004 - Sürgün
    2005 - Kalbimin Sultanı
    2006 - Gönül Yarası
    2008 - Bir Roman Gibi
    2011 - Sevgiye Zaman Ver
    2013 - Yadigar
Teklileri
    2000 - Peşindeyim
    2012 - Senden Sonra
    2014 - Adımla Seslendi

rafet el roman adımla seslendi şarkısı, 2014 rafet el roıman adımla seslendi sözleri, rafet el roman adımla seslendi şarkı sözü, adımla seslendi şarkı sözleri 2014, 2014 rer adımla seslendi, R.E.R adımla seslendi sözü, rafet el roman aşk önce sevilene, sonra sevene düşermiş şarkısı, yeni şarkılar 2014,güncel şarkılar, 

0 yorum:

Yorum Gönder