30 Temmuz 2014 Çarşamba

BENİM ADIM GÜLTEPE FEVZİ(BURAK DAKAK) KİMDİR, KAÇ YAŞINDA,BOYU,BİYOGRAFİSİ FOTOĞRAFLARI

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ FEVZİ(BURAK DAKAK)

Benim Adım Gültepe dizisi Fevzi kimdir, Benim Adım Gültepe dizisinin oyuncu kadrosunda kimler vari, Ekin Koç'un yeni dizisindeki karakteri, Burak Dakak Benim Adım Gültepe dizisinde Fevzi'yi canlandıracak...

Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisinin oyuncu kadrosu da bellli oldu. Dizide bir çok ünlü oyuncu yer alıyor. Benim Adım Gültepe dizisinin başrolünde Ekin Koç, Mete Horozoğlu ve Ayça Bingöl yer alıyor. Dizide özellike Ekin Koç'un karakteri merak ediliyordu. Benim Adım Gültepe dizisinde Ekin Koç'u Seyfi karakteri ile göreceğiz. Dizide Fevzi karaktrerini de Burak Dakak canlandıracak. Peki Burak Dakak kimdir?... Benim Adım Gültepe dizisinde Fevzi'yi canlandıran Burak Dakak kimdir? detaylar yazımızın devamında...



Burak Dakak Fevzi'yi canlandıracak...

Ekin Koç'un yeni dizisi Benim Adım Gültepe'de Seyfi(Ekin Koç), Gülali(Efe Akercan), Fevzi(Burak Dakak) ve Murat(Tolga Sarıtaş) dört arkadaştır. İzmir'in Gültepe semtinde geçen dizide bu dört gencin gözünden Gültepe Semtindeki mahalle anlatılacak...

Dizide Burak Dakak Fevzi rolünde,15 yaşında. Orta 3. sınıf öğrencisi. Yaşadığı semti, tüm arazlarına rağmen çok seviyor. Okumayı seviyor. Her ne kadar Seyfi kadar kıvrak bir zekası olmasa da oldukça çalışkan ve sorumluluk sahibi. Derslerinde oldukça başarılı. Fazla meraklı. İnatçı. İlk aklına geleni yapan, aceleci bir tarafı var. Sabırsız. Hem mahalleden, hem de sıra arkadaşı olan Seyfi'yi herkesten çok seviyor.

BURAK DAKAK KİMDİR?
Benim Adım Gültepe Fevzi-Burak Dakak Kimdir?

30 Kasım 1999 doğumludur.
Burak Dakak Oynadığı Diziler:
Kolej Günlüğü dizisi
Doğruluk Ekseni dizisi
Benim Adım Gültepe dizisi

burak dakak kimdir, benim adım gültepe dizisi fevzi karakteri, benim adım gültepe oyuncuları, ekin koçun yeni dizisi, ekin koç yeni dizi benim adım gültepedeki oyuncular, burak dakak yeni dizi,burak dakak kaç yaşında, burak dakak benim adım gültepe dizisinde hangi karakterde, tilkinin yeni dizisi, tilki ekin koç yeni dizisindeki burak dakak kimdir,

0 yorum:

Yorum Gönder