30 Temmuz 2014 Çarşamba

BENİM ADIM GÜLTEPE GÜLALİ(EFE AKERCAN) KİMDİR, KAÇ YAŞINDA,BOYU,BİYOGRAFİSİ FOTOĞRAFLARI

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ GÜLALİ(EFE AKERCAN)

Benim Adım Gültepe dizisi Gülali kimdir, Benim Adım Gültepe dizisinin oyuncu kadrosunda kimler vari, Ekin Koç'un yeni dizisindeki karakteri, Efe Akercan Benim Adım Gültepe dizisinde Gülali'yi canlandıracak...

Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisinin oyuncu kadrosu da bellli oldu. Dizide bir çok ünlü oyuncu yer alıyor. Benim Adım Gültepe dizisinin başrolünde Ekin Koç, Mete Horozoğlu ve Ayça Bingöl yer alıyor. Dizide özellike Ekin Koç'un karakteri merak ediliyordu. Benim Adım Gültepe dizisinde Ekin Koç'u Seyfi karakteri ile göreceğiz. Dizide Gülali karaktrerini ise Efe Akercan canlandıracak. Peki Efe Akercan kimdir?... Benim Adım Gültepe dizisinde Gülali'yi canlandıran Efe Akercan kimdir? detaylar yazımızın devamında...




Efe Akercan Gülali'yi canlandıracak...

Ekin Koç'un yeni dizisi Benim Adım Gültepe'de Seyfi(Ekin Koç), Gülali(Efe Akercan), Fevzi(Burak Dakak) ve Murat(Tolga Sarıtaş) dört arkadaştır. İzmir'in Gültepe semtinde geçen dizide bu dört gencin gözünden Gültepe Semtindeki mahalle anlatılacak...

EFE AKERCAN KİMDİR?
Benim Adım Gültepe Gülali-Efe AkercanKimdir?

İlerleyen günlerde detaylı bilgiler eklenecektir..

efe akercan kimdir, benim adım gültepe dizisi gülali karakteri, benim adım gültepe oyuncuları, ekin koçun yeni dizisi, ekin koç yeni dizi benim adım gültepedeki oyuncular, efe akercan yeni dizi,efe akercan kaç yaşında, efe akercan benim adım gültepe dizisinde hangi karakterde, tilkinin yeni dizisi, tilki ekin koç yeni dizisindeki efe akercan kimdir, benim adım gültepe gülali kim, benim adım gültepe gülali biyografisi, benim adım gültepe gülali fotoğrafları

0 yorum:

Yorum Gönder