30 Temmuz 2014 Çarşamba

BENİM ADIM GÜLTEPE GÜLTEN(MİRAY AKAY) KİMDİR, KAÇ YAŞINDA,BOYU,BİYOGRAFİSİ FOTOĞRAFLARI

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ GÜLTEN(MİRAY AKAY)

Benim Adım Gültepe dizisi Gülten kimdir, Benim Adım Gültepe dizisinin oyuncu kadrosunda kimler vari, Ekin Koç'un yeni dizisindeki karakteri, Miray Akay Benim Adım Gültepe dizisinde Gülten'i canlandıracak...

Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisinin oyuncu kadrosu da bellli oldu. Dizide bir çok ünlü oyuncu yer alıyor. Benim Adım Gültepe dizisinin başrolünde Ekin Koç, Mete Horozoğlu ve Ayça Bingöl yer alıyor. Dizide özellike Ekin Koç'un karakteri merak ediliyordu. Benim Adım Gültepe dizisinde Ekin Koç'u Seyfi karakteri ile göreceğiz. Dizide Gülten karaktrerini ise Miray Akay canlandıracak. Peki Miray Akay kimdir?... Benim Adım Gültepe dizisinde Gülten'i canlandıran Miray Akay kimdir? detaylar yazımızın devamında...

Ekin Koç'un yeni dizisi Benim Adım Gültepe'de Seyfi(Ekin Koç), Gülali(Efe Akercan), Fevzi(Burak Dakak) ve Murat(Tolga Sarıtaş) dört arkadaştır. İzmir'in Gültepe semtinde geçen dizide bu dört gencin gözünden Gültepe Semtindeki mahalle anlatılacak...

MİRAY AKAY KİMDİR?
Benim Adım Gültepe Gülten-Miray Akay Kimdir?

Benim Adım gültepe dizisinde Gülten karakteri ile gördüğümüz Miray Akay 2001 yılında İstanbulda doğmuştur. Gerçek adı Myraslava Kostyeva Akay olan Miray Akay'ın babası Türk, annesi Ukraynalıdır. Şu anda Bahçelievler Ali Haydar ortaokulu öğrencisidir. İlk olarak ekranlarda klipte oynayan küçük oyuncu 20 dakika dizisinde canlandırdığı Duru Halaskar rolü ile sevilmiş ve tanınmıştır. Şimdilerde Benim Adım Gültepe dizisinde Gülten rolünde gördüğümüz 13 yaşındaki genç oyuncu 2014 yapımı Halam Geldi filminde de başroloynamıştır. İşte oyuncunun yer aldığı dizi ve filmler şöyle;

2014 Benim Adım Gültepe dizisi Gülten karakteri
2014 Halam Geldi filmi
2014 Balık filmi
2013 Kelebeğin Rüyası filmi 2013 20 Dakika dizisi Duru Halaskar karakteri
2013 Eve Dönüş Sarıkamış 1915 filmi
2013 Es(Mustafa Ceceli) Şarkısı Klibi
2012 Çıplak Gerçekler dizisi
2011 Bitmeyen Şarkı dizisi

MİRAY AKAY FOTOĞRAFLARI
Miray Akay Resimleri, Fotoğrafları

miray akay kimdir, benim adım gültepe dizisi gülten karakteri, benim adım gültepe oyuncuları, ekin koçun yeni dizisi, ekin koç yeni dizi benim adım gültepedeki oyuncular, miray akay yeni dizi,miray akay kaç yaşında,miray akay benim adım gültepe dizisinde hangi karakterde, tilkinin yeni dizisi, tilki ekin koç yeni dizisindeki miray akay kimdir, benim adım gültepe gülten kim, benim adım gültepe gülten biyografisi, benim adım gültepe gülten fotoğrafları, miray akay wikipedia, 

0 yorum:

Yorum Gönder