20 Temmuz 2014 Pazar

AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ YENİ KAYITLARI NE ZAMAN 2014-2015 - AÖL YENİ KAYIT VE KAYIT YENİLEME

açık öğretim lisesi 2014-2015
2014-2015 AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ YENİ KAYITLARI NE ZAMAN

Yeni açık öğrerim kayıtları ne zaman?, Açık Lise kayıtları ne zaman yapılacak 2014-2015?
Lisesi açıktan yani dışardan bitirmek isteyen, lise diploması almak isteyen öğrenciler için AOL yani Açık Öğretim Lisesi yeni kayıt ve kayıt tarihlerini yayınladık. İşte 2014-2015 Açık Öğretim Lisesi kayıt tarihleri...

AOL 2014-2015 Yeni Kayıt Tarihleri:
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı I. dönem yeni kayıt işlemleri:
Yeni kayıt işlemleri Ağustos ayında başlayacaktır Tam tarihi henüz resmi olarak açıklanmasa da Ağustos ayının son haftası ile Eylül ayının ortasına kadar devam edecektir. Yeni kayıt tarihleri kesinleştiğinde bu sayfadan öğrenebilirsiniz...

2014-2015 I.Dönem Yeni Kayıt Tarihleri: Henüz belli değil
2014-2015 I.Dönem Kayıt Yenileme Tarihleri: Henüz belli değil
2014-2015 I.DönemSınav Tarihleri: Henüz belli değil

2014-2015 II.Dönem Kayıt Yenileme Tarihleri: Henüz belli değil
2014-2015 II.DönemSınav Tarihleri: Henüz belli değil

2014-2015 III.Dönem Kayıt Yenileme Tarihleri: Henüz belli değil
2014-2015 III.DönemSınav Tarihleri: Henüz belli değil

AOL YENİ KAYIT İŞLEMLERİ
Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayıt Nasıl Yapılır?

Lise diploması almak isteyen, liseyi dışardan okumak isteyen öğrenciler Açık Öğretim Lisesi yeni kayıt tarihleri arasında belilrlenen ücreti belilenen bankalara yatırarak kayıtlarını yaptırabilirler.

Yeni Kayıt Ücreri Ne Kadar?
AÖL yeni kayıt ücreti 20 TL dir. Ayrıca kayıt yaptırdığınız Halk Eğitim Merkezlerinin hesabına da 5 TL yatıracaksınız. Yani yeni kayıt ücreti 25 TL dir.

Yeni Kayıt Ücretini Hangi Bankaya Yatıracağım?
AÖL yeni kayıt ücretlerini Ziraat Bankası, Vakıf Bank ve Halk Bankasına yatırabilirsiniz.( not: halk bnakası havale ücreti de almaktadır.) Hlk Eğitim Merkezi ücretini ise kayıt yaptırdığınız Halk Eğitim Merkezinden alacağınız hesap numarasına yatırabilirsiniz.

Daha detaylı bilgi için AOL Resmi sitesi için TIKLA >

aol kayıtları, aol yeni kayıt, 2014 aol kayıt tarihi, 2014 açık lise kayıtları ne zaman, 2014 açıköğretim lisesi kayıtları ne zaman, açıköğretim lisesi sınavları ne zaman, kayıt yenileme aol, aol çalışma takvimi, aol sınavları ne zaman açıklanacak, açık öğretim lisesine nasıl kayıt olunur, açıktan lise, lise diploması nasıl alınır, lise diploması almak için neler gerekli, açıköğretim lisesine kayıtlar ne zaman yapılacak, açık öğretim lisesi kayıtları ne zaman son 2014, 2015 aol kayıt yenileme , 2015 aol yeni kayıt,

0 yorum:

Yorum Gönder