10 Şubat 2015 Salı

Bu Tarz Benim Serhat Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

BU TARZ BENİM SERHAT KİMDİR?

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında artık erkek yarışmacılar da yarışacak. Bugün yayınlanan bölümde sahneye gelen ilk erkek yarışmacı Serhat oldu. Bu Tarz Benim yeni erkek yarışmacısı Serhat hem kıyafeti ile hem de stili ile büyük ilgi gördü. Peki Bu Tarz Benim Serhat kimdir? İşte detaylar...

Show Tv Bu Tarz Benim ilk erkek yarışmacısı Serhat bir anda ilgi odağı oldu. Daha önce de ekranlardan tanıdığımız bir isim aslında Serhat. Peki kimdir Serhat. İşte Bu tarz benim'in Serhat'ının biyografisi ve fotoğrafları...
Bu Tarz Benim Serhat Kimdir?

Bu Tarz Benim Serhat Yaşı:24
Bu Tarz Benim Serhat Boyu: 189 cm
Bu Tarz Benim Serhat Kilosu:  82 kg
Bu Tarz Benim Serhat Saç Rengi: Sarı
Bu Tarz Benim Serhat Göz Rengi:  Mavi

Serhat Kaynarpınar, aslen Sivaslıdır 1990 Selanik doğumludur. Yakışıklı yarışmacı Modelliğe 15 yaşın da başlamıştır. 2009 da girdiği güzellik yarışmasın da Türkiye birinci Dünya üçüncüsü seçilmiştir. Ayrıca Bez Bebek ve Adanalı dizilerinde oynamıştır. Sadri Alışık Plato film okulunda eğitim görmüştür. Modelliğin yanı sıra stil ve moda koçluğu yapıyor ve Galata İst'te moda eğitmenliğini sürdürüyor.

Bu Tarz Benim Serhat'ın Oynadığı Diziler:
Bez Bebek dizisi
Adanalı dizisi
Scharzkopf reklamı
Özdilek reklamı

Bu Tarz Benim Serhat Fotoğrafları:
bu-tarz-benim-serhat bu-tarz-benim-serhat

İşte Bu Tarz Benim Erkek Yarışmacıları...

 Bu Tarz Benim Okan
 Bu Tarz Benim İsmail
 Bu Tarz Benim Can
Bu Tarz Benim Emre


Bu Tarz Benim Egemen

bu tarz benim serhat, serhat kaynarpınar kimdir, bu tarz benim serhat kaynarpınar kimdir

0 yorum:

Yorum Gönder