18 Şubat 2015 Çarşamba

Bu Tarz Benim Barış Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

bu-tarz-benim-baris-egemen
SHOW TV BU TARZ BENİM BARIŞ EGEMEN KİMDİR?

Show Tv Bu tarz Benim yarışması format değiştirdi. Bu Tarz Benim yarışmasında artık sadece kızlar değiş erkekler de yarışacak. Bu Tarz Benim'de artık çiftler yarışıyor. Show Tv Bu Tarz Benim'de 11 kadın ve 11 erkek yarışmacı çiftler halinde yarışacaklar. Her bir çiftin bir hikayeyi canlandıracağı Bu Tarz Benim'de, çiftler jüriden oyunculuk, sahne, ses, saç, makyaj ve kostüm performanslarına göre puan alacaklar.

İşte Bu Tarz Benim de Selen'in çifti Barış hakkında merak edilenler...
Bu Tarz Benim yeni bölümü 16 Şubat 2015 Pazartesi günü yayınlandı. Yeni bölümde yarışmacılar çiftler halinde geldi. Özellikle Selen'in birlikte çıktığı erkek yarışmacı çok dikkat çekti. Barış adındaki yarışmacı özellikle Burak Özçivit'e benzerliği ile dikkat çekti. İşte Bu Tarz Benim Barış hakkında detaylı bilgiler...

BU TARZ BENİM BARIŞ KİMDİR?
Bu Tarz Benim Barış 23 yaşında. Yakışıklı yarışmacı Nişantaşı Ünversinden mezun olmuş ve bir kaç sinema filminde rol almıştır. Detaylı bilgi ilerleyen günlerde eklenecektir...

Bu Tarz Benim Barış Fotoğrafları, Resimleri:

bu-tarz-benim-baris-egemen bu-tarz-benim-baris-egemen bu-tarz-benim-baris-egemen bu-tarz-benim-baris-egemen

İşte Bu Tarz Benim Erkek Yarışmacıları...

 Bu Tarz Benim Okan
 Bu Tarz Benim İsmail
 Bu Tarz Benim Can
Bu Tarz Benim Emre


Bu Tarz Benim Egemen

0 yorum:

Yorum Gönder