18 Şubat 2015 Çarşamba

Bu Tarz Benim Savaş Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları


BU TARZ BENİM SAVAŞ KİMDİR?

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında artık erkek yarışmacılar da yarışacak. Yarışmada yarışan ikinci erkek yarışmacı ise Savaş oldu. 10 Şubat 2015 Salı günü ekrana gelen bölümde Savaş sahneye çıktı. Peki Bu Tarz Benim yarışmasında yarışan Savaş kimdir? İşte Savaş hakkında merak edilenler...

Bu Tarz Benim Savaş Kimdir?
Daha önce de televizyon ekranlarında tanıdığımız bir isim aslında Savaş. Kanal D ekranlarında yayınlanan Alabora yarışmasında da boy gösteren yakışıklı yarışmacı şimdi de Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında.

Bu Tarz Benim Savaş Yaşı: 26
Bu Tarz Benim Savaş Boyu: 1.85
Bu Tarz Benim Savaş Kilosu: 79
Bu Tarz Benim Savaş Mesleği:Yüzme Antrenörü

Bu Tarz Benim yarışmasının erkek yarışmacılarından Savaş Kıran  1988 Çanakkale doğumludur.  Yrışmacı kendisini şöyle tanımlıyor; "İnsanlar genelde beni eğlenceli tanıtırar, sempatik tanırlar, Rekabet ortamlarında oluşan çatışmalarda insanların ufacık olaylardan büyük olaylar çıkarmasını sevmiyorum.Kızlarla ilişkilerimi iyi analiz ederim adaletli bir insanımdır."

Bu Tarz Benim Savaş Kıran Fotoğrafları
bu-tarz-benim-savasbu-tarz-benim-savas

İşte Bu Tarz Benim Erkek Yarışmacıları...

 Bu Tarz Benim Okan
 Bu Tarz Benim İsmail
 Bu Tarz Benim Can
Bu Tarz Benim Emre


Bu Tarz Benim Egemen

bu tarz benim savas, bu tarz benim erkek yarismacilari, show bu tarz benim savas kim

0 yorum:

Yorum Gönder