21 Şubat 2015 Cumartesi

Bu Tarz Benim Metin Şentürk Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar Şarkısı Sözleri

BU TARZ BENİM ELEME GECESİ METİN ŞENTÜRK GÖKYÜZÜNDE YALNIZ GEZEN YILDIZLAR

21 Şubat 2015 Cumartesi akşamı yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında konuk sanatçılardan Metin Şentürk'ün söylediği "Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar" adlı şarkı izleyiciler tarafından çok beğenildi. İşte Metin Şentürk Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar şarkısının sözleri...

Bu Tarz Benim Metin Şentürk Kar Beyazdır Ölüm Şarkısı için TIKLA >>>
Bu Tarz Benim Metin Şentürk Sensizlik Kalbe Zararlı Şarkısı için TIKLA >>>
Bu Tarz Benim İsmail YK Kahpe Dünya Şarkısı için TIKLA >>>
Bu Tarz Benim İsmail YK Kıyamet Kopar Şarkısı için TIKLA >>>

METİN ŞENTÜRK-GÖKYÜZÜNDE YALNIZ GEZEN YILDIZLAR
Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar,
Yeryüzünde sizin kadar yalnızım,
Bir haykırsam belki duyulur sesim,
Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım.

Kaderim bu böyle yazılmış yazım,
Hiç kimsenin aşkında yoktur gözüm,
Bir yalnızlık şarkısı çalar sazım,
Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım.

Tatmadığım zevk kalmadı dünyada,
Hangi kalbe girdimse kaldı izim,
Taşa geçer kendime geçmez sözüm,
Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım.

Kaderim bu böyle yazılmış yazım,
Hiç kimsenin aşkında yoktur gözüm,
Bir yalnızlık şarkısı çalar sazım,
Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım.


0 yorum:

Yorum Gönder