21 Şubat 2015 Cumartesi

Bu Tarz Benim Metin Şentürk Sensizlik Kalbe Zararlı Şarkısı Sözleri

BU TARZ BENİM METİN ŞENTÜRK SENSİZLİK KALBE ZARARLI ŞARKISI
21 Şubat 2015 Cumartesi akşamı yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında konuk sanatçılardan Metin Şentürk'ün söylediği Sensizlik Kalbe Zararlı adlı şarkı izleyiciler tarafından çok beğenildi. İşte Metin Şentürk Sensizlik Kalbe Zararlı şarkısının sözleri...

Bu Tarz Benim İsmail YK Kıyamet Kopar Şarkısı için TIKLA >>>
Bu Tarz Benim Metin Şentürk Kar Beyazdır Ölüm Şarkısı için TIKLA >>>

METİN ŞENTÜRK-SENSİZLİK KALBE ZARARLI

Aşkı sana anlatamam
Yaşatırım gelirsen
Bulutlarda gezdiririm
Eğer bana izin verirsen

Kalbimin yarısı senin yarısı benim
Gel paylaşalım
Ömrün yarısı senin yarısı benim
Hadi bunda anlaşalım

Sensizlik kalbe zararlı
seni sevmeye kararlı
Ellerin yarama değdi
Rica etsem sarar mı?

Sensizlik kalbe zararlı
seni sevmeye kararlı
Gözlerin yarama değdi
Rica etsem ağlar mı?

0 yorum:

Yorum Gönder