21 Şubat 2015 Cumartesi

Bu Tarz Benim İsmail YK Kıyamet Kopar Şarkısı Sözleri

BU TARZ BENİM ELEME GECESİ İSMAİL YK KIYAMET KOPAR ŞARKISI

21 Şubat 2015 Cumartesi akşamı yayınlanan Bu Tarz Benim eleme gecesinde konuk sanatçılardan İsmail YK yeni albümünden şarkılar seslendirdi. İsmail YK'nın Bu Tarz Benim eleme gecesinde söylediği Kıyamet Kopar şarkısının sözleri yazımızın devamında...

Show Tv Bu Tarz Benim eleme gecesinde Metin Şentürk, İsmail TK şarkıları ile izleyenleri büyüledi. Konuk sanatçılardan İsmail YK uzun bir aradan sonra yeni albümü ile dinleyenlerinin karşısında. Eleme gecesinde de yeni albümünden Kıyamet Kopar isimli şarkıyı söyledi. İşte o şarkının sözleri...

Bu Tarz Benim Metin Şentürk Kar Beyazdır Ölüm Şarkısı için TIKLA >>>
Bu Tarz Benim Metin Şentürk Sensizlik Kalbe Zararlı Şarkısı için TIKLA >>>
Bu Tarz Benim İsmail YK Kahpe Dünya Şarkısı için TIKLA >>>

İSMAİL YK-KIYAMET KOPAR ŞARKISI SÖZLERİ
İstersen bu dünyayı zindan et bana
Yaşatma her nefesi ziyan et bana
Şahanem her şeye dayanırım ama
Ellerini tutamazsam kıyamet kopar

Görmedim senin gibisini ben ama
Seni görünce sanki duruyor zaman
Nazına kaprisine hepsine tamam
Gözlerine bakamazsam kıyamet kopar

Kopar kopar kopar
Gözlerim her yerde seni arar
Kalbimin odalarına dolar dolar dolar
Sesini duyamazsam nefesini alamazsam
Of Of kıyamet kopar

Kopar kopar kopar
Gözlerim her yerde seni arar
Kalbimin odalarına dolar dolar dolar
Sesini duyamazsam nefesini alamazsam
Of Of kıyamet kopar
http://haberler4.blogspot.com/
Sensiz iki dakika duramıyorum
Öyle bir bağlandım çözemiyorum
Gözlerin büyüledi bozamıyorum
Ellerini tutamazsam kıyamet kopar

Görmedim senin gibisini ben ama
Seni görünce sanki duruyor zaman
Nazına kaprisine hepsine tamam
Gözlerine bakamazsam kıyamet kopar

Kopar kopar kopar
Gözlerim her yerde seni arar
Kalbimin odalarına dolar dolar dolar
Sesini duyamazsam nefesini alamazsam
Of Of kıyamet kopar

Kopar kopar kopar
Gözlerim her yerde seni arar
Kalbimin odalarına dolar dolar dolar
Sesini duyamazsam nefesini alamazsam
Of Of kıyamet kopar

0 yorum:

Yorum Gönder