10 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim'de Kim Elendi - Bu Tarz Benim 11 Ekim Cumartesi Kim Elendi - Bu Tarz Benim Yarışmasında Kim Elendi

BU TARZ BENİM'DE KİM ELENDİ

Show Tv'nin sevilen yarışması Bu Tarz Benim heyecanla izlenmeye devam ediyor.

Yarışmacıların ve jürinin yorumlarının dikkat çektiği yarışma eleme heyecanları ile izleyiciyi ekranlara kitliyor.

Hafta içi hergün yayınlanan yarışmada yarışmacılar yıldız alabilmek için kıyasıya yarışıyor. En çok yıldızı olan yarışmacı eleme gecesi yarışmacı arkadaşları tarafından adı söylenemeyecek.

Jüri tarafından en az puanı alan yarışmacı yarışmacı arkadaşları tarafından en çok ismi söylenen yarışmacı jürinin karşısına geçecek  ve jürinin ortak kararı ile bir kişi yarışmaya 100 bin liralık büyük ödüle veda edecek.

İlk hafta Esra Özüver'in ikinci hafta Gizem Kayaalp üçüncü hafta ise Buse Doğanay yarışmaya veda etti.

Her Cumartesi eleme heyecanın yaşandığı yarışmada programın belirlediği konsept doğrultusunda giyininen yarışmacılar jüriden en fazla puanı almaya çalışarak yarışmada kalmak için çaba sarfediyorlar.

Her hafta süpriz jürinin katıldığı yarışmada bu hafta ki süpriz jüri ise Alişan'dı. Komik anların yaşandığı eleme gecesine Sibel Tüzün şarkıları ile eşlik etti.

Konseptin 60.lar olduğu yarışmada ilginç ve komik anlar yaşandı...

Bu Tarz Benim yarışmasda 11 Ekim Cumartesi yarışmaya veda eden isim Sara Ayşem Koçoğlu oldu.







bu tarz benim yarışmasında kim elendi, bu tarz benim yarışmasında 11 ekimde kim elendi, bu tarz benim 11 ekim eleme gecesi,  bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim, bu tarz benimde kim elendi, 11 ekimde bu tarz benim elenen, bu tarz benim yarışması 11 ekim ayşenur balcı'nın elbisesi, ayşenur balcı eleme gecesi kıyafeti,  bu tarz benim ayşegül doğan 11 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim melek balkan 11 ekim eleme gecesi kıyafeti elbisesi, bu tarz benim aycan nurcan şencan 11 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim gizem güler 11 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim nur bozar 11 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim özlem özden 11 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim sara ayşem koçoğlu 11 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim tuğçe ergişi 11 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim ezgi baylar 11 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim buse doğanay 11 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim 11 ekim eleme gecesi yarışmacılar ne giydi, bu tarz benim elenen yarışmacıları kimler

0 yorum:

Yorum Gönder