17 Ekim 2014 Cuma

18 Ekim Cumartesi Bu Tarz Benim Yarışmasında Kim Elendi - Bu Tarz Benim'de Bu Hafta Kim Elendi - Bu Tarz Benim Yarışmasında Hangi Yarışmacılar Elendi



BU TARZ BENİM'DE BU HAFTA KİM ELENDİ

Show Tv'nin sevilen yarışması Bu Tarz Benim heyecanla izlenmeye devam ediyor.

Yarışmacıların ve jürinin yorumlarının dikkat çektiği yarışma eleme heyecanları ile izleyiciyi ekranlara kitliyor.

Hafta içi hergün yayınlanan yarışmada yarışmacılar yıldız alabilmek için kıyasıya yarışıyor.


18 Ekim Cumartesi Eleme Gecesi Bu Tarz Benim Yarışmasında Elenen İsim MELEK BALKAN oldu.

En çok yıldızı olan yarışmacı eleme gecesi yarışmacı arkadaşları tarafından adı söylenemeyecek.

Jüri tarafından en az puanı alan yarışmacı yarışmacı arkadaşları tarafından en çok ismi

söylenen yarışmacı jürinin karşısına geçecek  ve

jürinin ortak kararı ile bir kişi yarışmaya 100 bin liralık büyük ödüle veda edecek.

İlk hafta Esra Özüver'in ikinci hafta Gizem Kayaalp üçüncü hafta ise Buse Doğanay yarışmaya veda etti.

Dördüncü hafta Sara ayşem Koçoğlu'nun veda ettiği yarışmaya bakalım bu hafta kim veda edecek.

Köstümlü balo olan konseptte yarışmacılar birbirinden ilgingç kostumlerle yarışmaya renk kattı.

Mustafa Topaloğlu'nun süpriz jüri olarak katıldığı yarışmaya Tuba Yurt ve Doğukan Manço şarkıları ile renk kattı.

Yarışmacılardan olan Özlem Özden, Mustafa Topaloğlu ile yaptığı dans ile çok konulacak.

Bu Tarz Benim yarışmasında 18 Ekim Cumartesi gecesi jüriden en az puanı alan Melek Balkan ile yarışmacı arkadaşları tarafından en çok ismi söylenen Nur Bozar jüri karşısına çıktı.


Jüri tarafından en çok ismi söylenen Melek Balkan yarışmaya veda etti.



Bu Tarz Benim yarışmasında daha önce elenen isimler

Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver






bu tarz benim yarışmasında kim elendi, bu tarz benim yarışmasında 18 ekimde kim elendi, bu tarz benim 18 ekim eleme gecesi,  bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim, bu tarz benimde kim elendi, 18 ekimde bu tarz benim elenen, bu tarz benim yarışması 18 ekim ayşenur balcı'nın elbisesi, ayşenur balcı eleme gecesi kıyafeti,  bu tarz benim ayşegül doğan 18 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim melek balkan 18 ekim eleme gecesi kıyafeti elbisesi, bu tarz benim aycan nurcan şencan 18 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim gizem güler 18 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim nur bozar 18 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim özlem özden 18 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim sara ayşem koçoğlu 18 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim tuğçe ergişi 18 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim ezgi baylar 18 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim buse doğanay 18 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim 18 ekim eleme gecesi yarışmacılar ne giydi, bu tarz benim elenen yarışmacıları kimler

0 yorum:

Yorum Gönder