4 Ağustos 2014 Pazartesi

HADİSE TOKAT ŞARKI SÖZLERİ 2014 - HADİSE TAVSİYE ALBÜMÜ TOKAT ŞARKI SÖZLERİ

hadise
HADİSE TAVSİYE ALBÜMÜ 2014 TOKAT ŞARKISININ SÖZLERİ

Hadise Tokat Şarkı Sözleri

Hadisenin yaza damgasını vuracak yeni albümü TAVSİYE çıktı. Albüm çıkar çıkmaz büyük ilgi görmeye başladı. Albümde birbirinden güzel hareketli ve slov parçalar var.  Albüm 11 parçadan oluşuyor. Albümün çıkış şarkısı olarak Nerdesin Aşkım şarkısı seçilmiş ve klipte bu şarkıya çekildi. Albümdeki birbirinden güzel şarkılardan biride "Tokat" şarkısı. İşte Hadisenin 2014 yeni albümü Tavsiyedeki şarkılardan biri olna Tokat şarkısının sözleri

Hadisenin 2014 imzalı yeni albümü Tavsiye tüm müzik marketlerde yerini aldı. Albümdeki güzel şarkılardan biri olan Tokat şarkısıda büyük ilgi göreceğe benziyor. Hadisenin Tavsiye albümündeki Tokat şarkısını dinleyip yorumlarınızı bizimle paylaşabilrisiniz.

HADİSE-TOKAT ŞARKISI SÖZLERİ
Ayrılırken kötü şeyler oluyor
Ama hiç biri şimdi aklıma gelmiyor
dönünce hayat geri sarmıyor
O gün savrulan laflara dilim varmıyor

Aşk bana hesap soruyor
Saati kurup kurup duruyor
Aman amman
Bela niye hep beni buluyor
Anıları üstüme salıyor
Bugün giydiğim hiç bir şey neden yakışmıyor

Kalbime yasaklar koysam
Kendime tokatlar atsam
Karanlık bana özel çöküyor
Bir ben miyim yada var mı başkası da
Kalbime yasaklarlar koysam
Kendime tokatlar atsam
Yalnızlık daha da büyüyor
Bir ben miyim yada var mı başkası da

Beynimde her gün milyon hücre ölüyor
Yerlerini resimlerin süslüyor
Sevseler sana ölseler sana
Gönül söz dinlemiyor
Her gece çitlerimden aynı kuzu atlıyor
http://www.guncel12.blogspot.com.tr
Aşk bana hesap soruyor
Saati kurup kurup duruyor
Aman amman
Bela niye hep beni buluyor
Anıları üstüme salıyor
Bugün giydiğim hiç bir şey neden yakışmıyor
http://www.guncel12.blogspot.com.tr

Kalbime yasaklar koysam
Kendime tokatlar atsam
Karanlık bana özel çöküyor
Bir ben miyim yada var mı başkası da
Kalbime yasaklarlar koysam
Kendime tokatlar atsam
Yalnızlık daha da büyüyor
Bir ben miyim yada var mı başkası da...


hadise tokat şarkısı sözleri 2014, hadise  tokat şarkısının sözleri, hadise  tokat şarkısı, hadise tavsiye albüm şarkıları, hadise tavsiye albümündeki şarkılar, hadise tavsiye albümündeki  tokat şarkı sözleri, hadise tavsiye albümü  tokat şarkısı 2014, hadise tokat şarkı sözü, hadise tavsiye albümü  tokat şarkı sözü

0 yorum:

Yorum Gönder