4 Ağustos 2014 Pazartesi

HADİSE PRENSES ŞARKI SÖZLERİ 2014 - HADİSE TAVSİYE ALBÜMÜ PRENSES ŞARKI SÖZLERİ

hadise prenses şarkısı
HADİSE TAVSİYE ALBÜMÜ PRENSES ŞARKISININ SÖZLERİ

Hadise Prenses Şarkı Sözleri

Hadisenin yaza damgasını vuracak yeni albümü TAVSİYE çıktı. Albüm çıkar çıkmaz büyük ilgi görmeye başladı. Albümde birbirinden güzel hareketli ve slov parçalar var.  Albüm 11 parçadan oluşuyor. Albümün çıkış şarkısı olarak Nerdesin Aşkım şarkısı seçilmiş ve klipte bu şarkıya çekildi. Albümdeki birbirinden güzel şarkılardan biride "Prenses" şarkısı. İşte Hadisenin 2014 yeni albümü Tavsiyedeki şarkılardan biri olna Prenses şarkısının sözleri

Hadisenin 2014 imzalı yeni albümü Tavsiye tüm müzik marketlerde yerini aldı. Albümdeki hareketli şarkılardan biri olan Prenses şarkısıda büyük ilgi göreceğe benziyor. Hatta ikinci klip bu şarkıya gelebilir. Şarkıyı dinleyip yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz.

HADİSE-PRENSES ŞARKISI SÖZLERİ
Ne zaferinden bahsediyorsun
Sen savaşla aşkı karıştırmışsın
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman var saymışsın

Sen rekabet iste
Ben buna bayılırım,
Kadının gücünü hafife alma
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup zor durumda kalma...

İstersen bana ukala mukala de
El üstünde tutulmazsam hep el kalırım
Prensesler gibiydim ben baba evinden
Özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım

Ne zaferinden bahsediyorsun
Sen savaşla aşkı karıştırmışsın
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman var saymışsın
http://www.guncel12.blogspot.com.tr
Sen rekabet iste
Ben buna bayılırım,
Kadının gücünü hafife alma
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup zor durumda kalma...

İstersen bana ukala mukala de
El üstünde tutulmazsam hep el kalırım
Prensesler gibiydim ben baba evinden
Özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım


hadise prenses şarkısı sözleri 2014, hadise prenses şarkısının sözleri, hadise prenses şarkısı, hadise tavsiye albüm şarkıları, hadise tavsiye albümündeki şarkılar, hadise tavsiye albümündeki prenses şarkı sözleri, hadise tavsiye albümü prenses şarkısı 2014, hadise prenses şarkı sözü, hadise tavsiye albümü prenses şarkı sözü

0 yorum:

Yorum Gönder