11 Eylül 2014 Perşembe

Bana Artık Hicran De Dizisi Özlem (Ceren Balıkçı) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ ÖZLEM

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olan Bana Artık Hicran De fragmanını yayınladı.

Dizinin fragmanı yayınlanır yayınlanmaz izleyicide merak uyandırdı.

Bana Artık Hicran De dizisinin başrolünü Aslı Enver, Buğra Gülsoy ve Alican Yücesoy paylaşıyor.

Süreç Film'in üstlendiği dizinin yönetmen koltuğunda A.Volkan Kocatürk oturuyor.

Eylül ayında Kanal D'de izleyici ile buluşacak olan dizini şimdiden merak konusu ve izleyici başlayacağı günü bekliyor.


Bana Artık Hicran De Dizisi Özlem Kimdir, Elif Ceren Balıkçı Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Diziler

< < < BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ KONUSU VE OYUNCU KADROSU > > >

ELİF CEREN BALIKÇI

9 Nisan 1999 doğumlu olan Ceren Balıkçı ilk televizyon deneyimini Kayıp Prenses dizisinde yaptı.

Daha sonra Bez Bebek, Merhaba Hayat gibi dizilerde rol alan Ceren Balıkçı, Merhamet dizisinde Özgü Namal'ın canlandırdığı Narin karakterinin çocukluğunu canlandırdı.

Yeni sezon da Bana Artık Hicran De dizisinde Hicran karakterinin kızı Özlem karakterini canlandıracak. 1.58 boyunda olan Ceren Balıkçı 41 kilodur.

ELİF CEREN BALIKÇI OYNADIĞI DİZİLER

Kayıp Prenses
Kayıp Madalyon
Bez Bebek
Su'dan Sebepler
Zil Çalınca
Zil Çalınca Avı
Merhaba Hayat
Merhamet
Bana Artık Hicran De

ELİF CEREN BALIKÇI FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ










bana artık hicran de özlem kimdir, ceren balıkçı kimdir, ceren balıkçı kaç yaşında, ceren balıkçı nereli, ceren balıkçı biyografisi, ceren balıkçı fotoğrafları, ceren balıkçı resimleri, ceren balıkçı hayatı, ceren balıkçı ilk hangi dizide oynadı, ceren balıkçı oynadığı diziler, ceren balıkçı en son hangi dizide oynadı, ceren balıkçı merhamet narin, ceren balıkçı bana artık hicran de özlem, ceren balıkçı nasıl oyuncu oldu, ceren balıkçı bana artık hicran de resimleri, ceren balıkçı aslı enver, ceren balıkçı bana artık hicran de dizisinde ki rolü nasıl, ceren balıkçı yeni dizisi, ceren balıkçı boyu 

0 yorum:

Yorum Gönder