10 Eylül 2014 Çarşamba

Benim Adım Gültepe Nazlı (Bige Önal) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ NAZLI

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olarak ekranlarda izleyici ile buluşacak olan
Benim Adım Gültepe dizisi yakında izleyici ile buluşacak.

D Yapım'ın üstlendiği dizinin başrolünde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz ve Ekin Koç oynuyor.

Yönetmen koltuğunda Zeynep Günay Tan'ın oturduğu dizinin senaryosunu ise Vural Yaşaroğlu kaleme alıyor.

Dizinin çekimleri İzmir'in Gültepe semtinde başladı İstanbul'da devam edecek.

1980 Yılların anlatıldığı dizi Eylül'de Kanal D'de izleyici ile buluşacak.

Benim Adım Gültepe Dizisi Nazlı Kimdir, Bige Önal Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Dizi ve Filmler


Benim Adım Gültepe Dizisi - Konusu - Oyuncuları İçin Tıklayınız

BİGE ÖNAL KİMDİR?

1 Şubat 1990 doğumludur. Bige Önal aslında yabancı bir isim değil bize Galatasaray'lı eski futbolcu Erhan Önal'ın kızıdır. Özel St Benoit lisesini bitiren Bige Önal Bilgi Üniversitesi mezunudur.

İlk televizyon deneyimi olan Kısmetim Otel dizisinde rol almıştır. Daha sonra bir çok dizide rol alan Bige Önal, Muhteşem Yüzyıl dizisinde Rita karakterini canlandırmıştır.

BİGE ÖNAL OYNADIĞI DİZİLER

Kısmetim Otel
Halil İbrahim Sofrası
Elde Var Hayat
Muhteşem Yüzyıl
Benim Adım Gültepe

BİGE ONAL FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ











benim adım gültepe dizisi nazlı kimdir, bige önal kimdir, bige önal kaç yaşında, bige önal nereli, bige önal kimin kızı, bige önal erhan önalın kızı mı, bige önal hayatı, bige önal biyografisi, bige önal fotoğrafları, bige önal resimleri, bige önal oynadığı diziler, bige önal elde var hayat, bige önal hangi dizilerde oynadı, bige önal en son hangi dizide oynadı, bige önal benim adım gültepe dizisi, bige önal nazlı, bige önal yeni rolü, bige önal ekin koç, benim adım gültepe seyfi ile nazlı, bige önal sevgilisi, bige önalın sevgilisi kim, bige önal muhteşem yüzyıl dizisinde oynadı mı, bige önalın hayat hikayesi

0 yorum:

Yorum Gönder