28 Eylül 2014 Pazar

ELİF KAYA - OLMUYOR DENEDİM ŞARKI SÖZÜ

elif kaya şarkı sözleri
Elif Kaya
Karanlık Dünyam
ELİF KAYA-OLMUYOR DENEDİM ŞARKISI 2014

Yürür ince ince yağmur sellerde.
Benim yüreğim kapalı bir perde.
Güneş batıyor gözlerimin içinde.
Ah tutamam kendimi ellerinde.

Olmuyor denedim dinletemedim.
Of olmuyor denedim dinletemedim

Dünya bir yana sen bir yana
Savrulup gitti kalbim uzaklara
Her defasında parçalandıkça
Kaybolup gittik şimdi yarınlara

Yürür ince ince yağmur sellerde.
Benim yüreğim kapalı bir perde.
Güneş batıyor gözlerimin içinde.
Ah tutamam kendimi ellerinde.

Olmuyor denedim dinletemedim.
Of olmuyor denedim dinletemedim
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Dünya bir yana sen bir yana
Savrulup gitti kalbim uzaklara
Her defasında parçalandıkça
Kaybolup gittik şimdi yarınlara


elif kaya olmuyor denedim sözleri, elif kaya 2014 şarkı sözleri olmuyor denedim, elif kaya dünya bir yana sen bir yana şarkı sözleri, elif kaya şarkıları, elif kayanın tüm şarkıları 2014

0 yorum:

Yorum Gönder