11 Eylül 2014 Perşembe

Benim Adım Gültepe Dizisi Fevzi (Burak Dakak) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BENİM ADIM GÜLTEPE FEVZİ

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olan Benim Adım Gültepe ekranlarda izleyici ile buluştu.

Benim Adım Gültepe dizisi yayınlandığı günden beri izleyiciden çok olumlu tepkiler aldı.

Yeni sezonun en iddialı dizisi olma yolunda ilerleyen Benim Adım Gültepe Çarşamba akşamları izleyici ile buluşuyor.

D Yapım'ın üstlendiği dizinin başrolünde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz ve Ekin Koç oynuyor.

Yönetmen koltuğunda Zeynep Günay Tan'ın oturduğu dizinin senaryosunu ise Vural Yaşaroğlu kaleme alıyor.

Dizinin çekimleri İzmir'in Gültepe semtinde başladı İstanbul'da devam edecek.

1980 Yılların anlatıldığı dizi Eylül'de Kanal D'de izleyici ile buluşacak.

Benim Adım Gültepe Dizisi Fevzi Kimdir, Burak Dakak Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Dizi ve Filmler


Benim Adım Gültepe Dizisi - Konusu - Oyuncuları İçin Tıklayınız

BURAK DAKAK KİMDİR?

30 Kasım 1999 doğumludur. İlk televizyon deneyimi olan Kolej Günlüğü dizisinde rol aldıktan sonra Doğruluk Ekseni dizisinde Servet karakterini canlandırdı.

Kanal D'nin yeni yayın döneminin en iddialı dizisi olan Benim Adım Gültepe dizisinde Fevzi karakterini canlandırmaktadır.

BURAK DAKAK OYNADIĞI DİZİLER

Kolej Günlüğü
Doğruluk Ekseni
Benim Adım Gültepe

BURAK DAKAK FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ







benim adım gültepe dizisi fevzi kimdir, burak dakak kimdir, burak dakak kaç yaşında, burak dakak nereli, burak dakak boyu, burak dakak biyografisi, burak dakak hayatı, burak dakak nasıl oyuncu oldu, burak dakak oynadığı diziler, burak dakak en son hangi dizide oynadı, burak dakak benim adım gültepe, burak dakak, benim adım gültepe fevzinin sevgilisi kim, burak dakak resimleri, burak dakak fotoğrafları, burak dakak ekin koç, benim adım gültepe fevzi seyfi gülali, burak dakak efe akercan, benim adım gültepe dizisi fevzinin abisi, burak dakak efe akercan, 

0 yorum:

Yorum Gönder