9 Eylül 2014 Salı

Kadim Dostum Dizisi Hanna (Damla Arslanalp) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

KADİM DOSTUM DİZİSİ HANNA

Fox Tv'nin yeni dizisi Kadim Dostum konusu ve oyuncuları ile dikkat çekiyor. Yapımcılığını Mahsun Kırmızıgül'ün üslendiği dizi çekimlerine Mardin'de devam ediyor.

İki aile'nin başından geçen olayları komik bir dille anlatan dizi oyuncu kadrosu ile dikkat çekiyor.

Özellikle Meryem Üzerli'ye benzerliği ile dikkat çeken Hanna karakterini canlandıran Damla Arslanalp internette bir fenomen oldu.

Damla Arslanalp kim diyeceksiniz bizde sizlere dizinin Hanna'sı Damla Arslanalp'ı tanıtalım dedik...

Kadim Dostum Dizisi Hanna Kimdir, Damla Arslanalp Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Diziler

DAMLA ARSLANALP KİMDİR?

1990 Almanya doğumlu olan Damla Arslanalp 2003 yılında yapılan Miss Turkuaz yarışmasında üçüncü oldu. Güzelliği ve fiziği ile hemen dikkatleri üzerine çeken Damla Arslanalp yapımcıların da hemen dikkatini çekti ve ilk dizisi olan Kadim Dostum dizisinde Hanna karakterini canlandırmakta. 1,75 boyunda olan Damla Arslanalp 50 kilodur.

DAMLA ARSLANALP FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ











kadim dostum dizisi hanna kimdir, damla arslanalp kimdir, damla arslanalp kaç yaşında, damla arslanalp nereli, damla arslanalp boyu, damla arslanalp biyografisi, damla arslanalp hayatı, damla arslanalp nerde doğdu, damla arslanalp fotoğrafları, damla arslanalp resimleri, damla arslanalp nasıl oyuncu oldu, damla arslanalp nasıl ünlü oldu, damla arslanalp kime benziyor, meryem üzerliye benzeyen kız, meryem üzerliye benzeyen kızın resmi, kadim dostum dizisinde ki hanna gerçekte yabancı mı, kadim dostum dizisi hanna gerçek adı ne, kadim dostum hanna, kadim dostum hanna damla arslanalp, damla arslanalpın oynadığı diziler, damla arslanalp daha önce nerede oynadı, kadim dostum hanna daha önce nerde oynadı, kadim dostum hanna hangi dizide oynadı, kadim dostum hanna hangi yarışmada kaçıncı oldu, 

0 yorum:

Yorum Gönder