10 Eylül 2014 Çarşamba

İBRAHİM TATLISES - KAL BENİM İÇİN ŞARKI SÖZLERİ

İBRAHİM TATLISES- KAL BENİM İÇİN ŞARKI SÖZÜ...

Benin İçin Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Ayrılıktan yana kaç şarkı varsa,
Hepsini bu akşam çal benim için.
Tüm zarar ziyanın hesabı bende,
Birkaç sitem daha kal benim için.

Pişmanlık duyup da bir gün anarsan,
Nerdeyim, nasılım diye sorarsan...

Bir ayrılık şarkısı seç,
Sessizce çal benim için.
Yüreğin ellerimde,
Öylece kal benim için
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Aynanın karşısına geç,
Yüzüne bak benim için.
Eğer ki ağlıyorsan,
Bu yaşlar bizim için.

Bende emanetin her neyin varsa,
Al da mabed'imi yık benim için.
Böyle paramparça yaşamaktansa,
Kalbime bir kurşun sık benim için...

İbrahim Tatlıses 2014 yılında çıkardığı Tatlıses Klasiği/Ele Ne? albümündeki şarkılar şöyle;

01-Ele Ne? Şarkı Sözü için TIKLA >
02-Beyaz Mendil Şarkı Sözü için TIKLA >
03-Kal Benim İçin Şarkı Sözü için TIKLA >
04-Yalan Şarkı Sözü için TIKLA >
05-Mutlu Ol Yeter Şarkı Sözü için TIKLA >
06-Yalnızım Şarkı Sözü için TIKLA >
07-Yorgun Şarkı Sözü için TIKLA >
08-Bir Kulunu Çok Sevdim Şarkı Sözü için TIKLA >
09-Yıkılmışım Ben Şarkı Sözü için TIKLA >
10-Rojin Şarkı Sözü için TIKLA >

ibrahim tatlıses şarkıları, benim için şarkısı, ibrahim tatlıses şarkı sözleri, ibrahim tatlıses bir ayrılık şarkısı seç, ibrahim tatlıses pişmanlık duyupta beni ararsan şarkısı, ibrahim tatlıses kal benim için şarkısının sözleri,şarkı sözleri, ibrahim tatlıses kal benim için,yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder