12 Eylül 2014 Cuma

Benim Adım Gültepe Dizisi Nurten (İlayda Alişan) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ NURTEN

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olan Benim Adım Gültepe ekranlarda izleyici ile buluştu.

Benim Adım Gültepe dizisi yayınlandığı günden beri izleyiciden çok olumlu tepkiler aldı.

Yeni sezonun en iddialı dizisi olma yolunda ilerleyen Benim Adım Gültepe Çarşamba akşamları izleyici ile buluşuyor.

D Yapım'ın üstlendiği dizinin başrolünde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz ve Ekin Koç oynuyor.

Yönetmen koltuğunda Zeynep Günay Tan'ın oturduğu dizinin senaryosunu ise Vural Yaşaroğlu kaleme alıyor.

Dizinin çekimleri İzmir'in Gültepe semtinde başladı İstanbul'da devam edecek.

1980 Yılların anlatıldığı dizi Eylül'de Kanal D'de izleyici ile buluşacak.

Benim Adım Gültepe Dizisi Nurten Kimdir, İlayda Alişan Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Dizi ve Filmler


Benim Adım Gültepe Dizisi - Konusu - Oyuncuları İçin Tıklayınız

İLAYDA ALİŞAN KİMDİR?

27 Şubat 1997 İstanbul doğumlu olan güzel oyuncu Benim Adım Gültepe dizisinde Nurten karakterini canlandırmaktadır. Ekin Koç'un canlandırdığı Seyfi karakterinin sevgilisini canlandırıyor.

Daha önce başrollerini Bülent Ünal ve Gülcan Arslan'ın paylaştığı Bir Çocuk Sevdim dizisinde rol alan güzel oyuncu Gönül Hırsızı dizisinde de rol almıştır.

Bir çok reklam filminde rol alan İlayda Alişan, Benim Adım Gültepe dizisinde Seyfi'nin kız arkadaşı Nurten olarak  rol almaktadır. 1.60 boyunda olan güzel oyuncu 50 kilo ağırlığındadır.

İLAYDA ALİŞAN OYNADIĞI DİZİLER

Bir Çocuk Sevdim
Gönül Hırsızı
Benim Adım Gültepe

İLAYDA ALİŞAN FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ










benim adım gültepe nurten kimdir, ilayda alişan kimdir, ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişan nereli, ilayda alişan biyografisi, ilayda alişan hayatı, ilayda alişannasıl oyuncu oldu, ilayda alişan oynadığı diziler, ilayda alişan hangi dizilerde oynadı, ilayda alişan en son hangi dizide oynadı, ilayda alişan ekin koç, ilayda alişan benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe nurten ile seyfi, benim adım gültepe seyfi ile nurten aşkı, seyfi ile nurten sevgili mi, benim adım gültepe seyfi ile nurten resimleri, ilayda alişan fotoğrafları, ilayda alişan resimleri, benim adım gültepe nurten hangi dizide oynadı, benim adım gültepe nurtenin sevgilisi kim, benim adım gültepe nurten ilayda alişan 

0 yorum:

Yorum Gönder