12 Eylül 2014 Cuma

Benim Adım Gültepe Dizisi Gülten (Miray Akay) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ GÜLTEN

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olan Benim Adım Gültepe ekranlarda izleyici ile buluştu.

Benim Adım Gültepe dizisi yayınlandığı günden beri izleyiciden çok olumlu tepkiler aldı.

Yeni sezonun en iddialı dizisi olma yolunda ilerleyen Benim Adım Gültepe Çarşamba akşamları izleyici ile buluşuyor.

D Yapım'ın üstlendiği dizinin başrolünde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz ve Ekin Koç oynuyor.

Yönetmen koltuğunda Zeynep Günay Tan'ın oturduğu dizinin senaryosunu ise Vural Yaşaroğlu kaleme alıyor.

Dizinin çekimleri İzmir'in Gültepe semtinde başladı İstanbul'da devam edecek.

1980 Yılların anlatıldığı dizi Eylül'de Kanal D'de izleyici ile buluşacak.

Benim Adım Gültepe Dizisi Gülten Kimdir, Miray Akay Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Dizi ve Filmler


Benim Adım Gültepe Dizisi - Konusu - Oyuncuları İçin Tıklayınız

MİRAY AKAY KİMDİR?

2001 yılında İstanbul'da doğan küçük oyuncu aslında yarı Ukraynalı babası Türk olan güzel oyuncunun gercek adı Myraslava Kostyeva Akay'dır.

İlk olarak Emre Aydın'ın Bu Yağmurlar klibinde rol alan Miray Akay, Mustafa Ceceli'nin Es şarkısının da klibinde rol almıştır.

Çocuk yaşta oyunculuğa başlayan Miray Akay'ın tanınması ise Tuba Büyüküstün'ün başrolünde oynadığı 20 Dakika dizisinde Duru karakteri ile olmuştur.

Bir çok sinema ve dizi de rol alan Miray Akay, Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisinde Gülten karakterini canlandırmaktadır.


 MİRAY AKAY'IN OYNADIĞI DİZİLER

Bitmeyen Şarkı
Çıplak Gerçekler
20 Dakika
Eve Dönüş Sarıkamış 1915
Kelebeğin Rüyası
Balık
Halam Geldi

MİRAY AKAY FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ










benim adım gültepe dizisi gülten kimdir, miray akay kimdir, miray akay kaç yaşında, miray akay nereli, miray akay biyografisi, miray akay hayatı, miray akay hangi dizilerde oynadı, miray akayın oynadığı diziler, miray akay oynadığı filmler, miray akay resimleri, miray akay fotoğrafları, miray akay emre aydın klibi, miray akay mustafa ceceli klibi, miray akay sevgilisi, miray akay nasıl oyuncu oldu, miray akay yabancı mı, miray akay en son hangi dizide oynadı, miray akay efe akercan, benim adım gültepe gülten gerçek adı ne, benim adım gültepe gülten ile gülali, benim adım gültepe gülten daha önce hangi dizide oynadı, miray akay efe akercan resimleri, benim adım gültepe gülten ile gülali sevgili mi

0 yorum:

Yorum Gönder