12 Eylül 2014 Cuma

Beni Böyle Sev Dizisi Zeyno (Eda Ece) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları - Oynadığı Diziler

BENİ BÖYLE SEV DİZİSİ ZEYNO

Trt 1'in sevilen dizisi Beni Böyle Sev yeni kadrosu ile çok sevildi. Başrollerini Alper Saldıran ve Zeynep Çamcı'nın paylaştığı Beni Böyle Sev dizisine yeni sezon da bir çok isim katıldı. 

Bunların başında ise Eda Ece geliyor. Eda Ece hayranları dizinin başlayacağı günü iple çekiyordu. Dizinin yeni sezonun başlaması ile Eda Ece hayranları Eda Ece'yi övgü yağmuruna tuttu. 

Pis Yedili dizisinin başrolünde Günçiçek rolü ile tanınıp büyük bir hayran kitlesi oluşturan Eda Ece hayranları dizinin yayından kaldırılması ile çok üzülmüştü ve bir ana önce Eda Ece'nin ekranlara dönmesini bekliyordu. 

Beni Böyle Sev dizisinde Zeyno karakteri ile de çok sevilen Eda Ece dizide gösterdiği başarı ile sadece hayranlarından değil televizyon karşısında ki bütün izleyiciden olumlu tepkiler aldı. 

Dizide ki oyunculuğu ile çok beğenilen Eda Ece mimikleri, hal ve hareketleri ile çok sevildi Dizide Ozan Osmanpaşaoğlu'nun canlandırdığı Tolga karakteri ile de çok yakıştırılan Eda Ece dizinin ilerleyen bölümlerinde Tolga ile aşk yaşayacak. 

EDA ECE KİMDİR?

20 Haziran 1990 İstanbul doğumlu olan güzel oyuncu ilk olarak ilk televizyon deneyimini Hayat Bilgisi dizisinde konuk oyuncu olarak yaptı. 

Daha sonra bir çok dizi ve projede rol alan Eda Ece, Pis Yedili dizisinde Günçiçek rolü ile çok sevildi ve hatrı sayılır bir hayran kitlesine ulaştı. 

Dizinin yayından kaldırılması ile birlikte Eda Ece, Beni Böyle Sev dizisinde Zeyno karakteri ile transfer oldu. 

EDA ECE OYNADIĞI DİZİLER

Hayat Bilgisi
Bez Bebek
Adını Feriha Koydum
Kızım İçin
Mahpeyker
Pis Yedili
Beni Böyle Sev


EDA ECE FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ











beni böyle sev dizisi zeyno kimdir, eda ece kimdir, eda ece kaç yaşında, eda ece nereli, eda ece boyu, eda ece biyografisi, eda ece hayatı, eda ece nasıl oyuncu oldu, eda ece resimleri, eda ece fotoğrafları, eda ece en son hangi dizide oynadı, eda ece oynadığı diziler, eda ece beni böyle sev dizisi zeyno, eda ece sevgilisi, eda ece ozan osmanpaşaoğlu, beni böyle sev dizisi zeyno ile tolga, beni böyle sev dizisi zeyno ile tolga resimleri, beni böyle sev dizisi tolga ile zeyno aşkı, beni böyle sev dizisi tolga ile zeyno ne zaman sevgili olacak, beni böyle sev aşıkları, beni böyle sev yeni oyuncuları kimler, beni böyle sev  zeyno, eda ece ozan osmanpaşaoğlu resimleri, eda ece ozan osmanpaşaoğlu fotoğrafları, beni böyle sev dizisi zeyno,  eda ece pis yedili cimbom gülçiçek, 

0 yorum:

Yorum Gönder