14 Eylül 2014 Pazar

GÖKHAN UZUNALİ - ZOR SEVDA ŞARKI SÖZÜ

GÖKHAN UZUNALİ-ZOR SEVDA ŞARKISI


Dağa çıktım yoruldum, taş üstünde oturdum
Gözlerimdeki bulut yüreğimi doldurdu
Ayırdım sevdaluğun payını paydasını
Habu kemençe kadar görmedim faydasını


Nafile hep nafile yanarım bile bile
Niye böyle sırtlandık sozvar.com
Ayırdım sevdaluğun payını paydasını
Habu kemençe kadar görmedim faydasını
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Ay doğar karanlığa yayılır ortalığa
Ben kemençe çalarım böyle söz sevdalığa
Ayırdım sevdaluğun payını paydasını
Habu kemençe kadar görmedim faydasını






Gökhan Uzunali şarkı sözleri 2014, Gökhan Uzunali zor sevda türküsü 2014, karadeniz türküleri 2014, ay doğar karanlığa Gökhan Uzunali, Gökhan Uzunali dağa çıktım yoruldum sözleri, Gökhan Uzunali zor sevda sözleri





0 yorum:

Yorum Gönder